2e Berap 2020
portal

Een samenhangend beleid toerisme en recreatie dat aansluit bij de ontwikkelingen binnen Het Groene Woud, Dommelvallei en De Maashorst.

Een jaarlijks themajaar draagt bij aan het vergroten van de naamsbekendheid van de gemeente Meierijstad. Daarnaast zorgt een themajaar voor extra reuring en programmering en kunnen specifieke doelgroepen worden aangesproken. Eerder was dat aan de orde met het We Are Foodjaar, in 2019/2020 is het thema 75 jaar Herdenken & Bevrijden en in 2020 is de landschapstriënnale aan de orde. Daarbij sluiten we aan bij het provinciale thema water in 2020. Bij alle themajaren is citymarketing intensief betrokken.

Een jaarlijks themajaar draagt bij aan het vergroten van de naamsbekendheid van de gemeente Meierijstad. Daarnaast zorgt een themajaar voor extra reuring en programmering en kunnen specifieke doelgroepen worden aangesproken. Eerder was dat aan de orde met het We Are Foodjaar, in 2019/2020 is het thema 75 jaar Herdenken & Bevrijden en in 2020 is de landschapstriënnale aan de orde. Daarbij sluiten we aan bij het provinciale thema water in 2020. Bij alle themajaren is citymarketing intensief betrokken.

5.8.4 Themajaren marketing

Toelichting:

Vanuit citymarketing is deelgenomen aan de projectteams rond het themajaar Bevrijden & Herdenken en de landschapstriënnale. Helaas zijn door Covid-19 een aantal activiteiten in het kader van 75 jaar Herdenken & Bevrijden geschrapt of verplaatst. De landschapstriënnale - met als thema ‘Brabantse Beekdalen’ – is verplaatst naar 2021. De voorbereidende werkzaamheden, zoals het optuigen van een projectgroep, het ophalen en uitwerken van ideeën en het lanceren van de website, hebben wel plaatsgehad.

Deze pagina is gebouwd op 04/28/2021 11:42:53 met de export van 09/25/2020 09:57:29